Så det kan gå! ^^

Angelica; Jag tror jag såg dig imorse...
Jag; Jaha, vart då? ^^
Angelica; I v-by... Med din pojkvän!
Jag; Jaha, haha vad kul, vart i V-by? På t-banan...? :S
Angelica; Nää, ni gick förbi mitt hus.
Jag; VA?!
Angelica; Jaa ^^
Jag; VA?! Vart bor du??!
Angelica; *börjar förklara*
Jag; Ahaa...? Så du bor typ.. Nä jag måste rita!
Jag; *ritar världens fulaste beskrivningen*
Angelica; Jaa där bor jag =D
Jag; Men Angelica... Varför har du inte SAGT nåt????
Angelica; Hahaha
Jag; Här har jag liksom gått förbi där en miljard gånger utan att veta att DU bodde DÄR! Alex bor ju liksom... 30 sek bort! Hahaha
Det gick jag och hakade upp mig på hela dagen haha! Ibland är världen liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0