Nyårsafton - att handla middag

Japp, jag och Alex gick och handlade middag på Coop, det var lite lagom dramatiskt sådär som det brukar vara. ^^
* Jag glömde pengarna hemma, så vi fick vända tillbaka
* Vi glömde en kundvagn
* Vi hittade ingen julmust
* Vi sprang fram och tillbaka som dårar
* Vi höll på att glömma nånting, en yberviktigt ingrediens
* Jag tog för många kassar och Alex packade ojämt fördelat ^^ <3
* Vi fick släpa hem mat som vägde typ 1000 kg utan vantar och jag trodde jag skulle kola vippen.
För övrigt fick jag hälsa på massa av hans medarbetare, det var ju trevligt =)

Så kan det gå när man ska nyårshandla! Vi kan nog konstatera att vi är som gjorda för att vara ett äkta vuxet ar och gå och handla middag, eller hur älskling?


Kommentarer
Postat av: Gabriella & Louise

HEJ VI HAR EN NY BLOGG!!!! :D'



http://melkiway.blogg.se



Kram<3

2011-01-04 @ 14:36:37
URL: http://melkiway.blogg.se/
Postat av: Lulu

Aww Emelie.. men fokusera på de bra sakerna! Jag var utan vatten och fick tvätta mig med snö på den så kallade nyårsaftonen. ^^<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0