Monopolkväll!

Väl hos Lovisa delade vi in oss i lag, jag med Denise =D <3 Vi fick de tre bästa gatorna i början, sen gick Denise, stackarn hade feber =( Men jag körde på! ^^ Det slutade ungefär med att alla satt och bokstavligt talat skrek och pekade på varandra, medan jag glatt kunde dra in 23. 000 på våra hotell och ruinera de andra. Jag köpte upp halva spel-brädet till slut så de andra hade ingen chans. Jaa, vi vann, är vi grymma Dennen eller?! ;D <3
Lite gott =D
Lag Hanna-Rickard!
Hahaha starka känslor från Carro där ;)
Team Alex-Ulliz
Vi skaffade en Ostbåge-baby, hahaha <3
Ungefär här urartade det XD
Lovisa var rik...
Men jag var rikare! ;)
Sen kom Alex gulliga mamma och hämtade oss! :) Tack så mycket Lovisa och alla andra för en superbra Monopol-kväll! =D <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack själv! Jag hade superkul! :D:D

2011-01-16 @ 18:30:57
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

varför åt ni tuttar ? xD <3

2011-01-16 @ 21:08:31
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0