Monopolkväll - på vägen dit...

Igårkväll var jag på Monopol-kväll hos Lovisa! Det var verkligen en minnesvärd kväll från det att jag gick hemifrån... x)
*På busshållplatsen*
Jag *tänker*; Hm, jag ska ta en 177:a, undrar om jag har sån tur att Tantan är på, kanske ska smsa honom och fråga...? Fast! Nej, jag gör inte det, för då är han definitivt inte på och varför skulle han föresten vara på just den här bussen...? x)
*På bussen*: Tantan! =D Var gör du här? xD
Fick iallafall sällskap med honom, det var kuligt, länge sen vi träffades! Försökte få med honom till Lovisa, det gick jättebra, jag övertygade honom så jag ringde Erik för att övertyga honom också, medan Tantan ringde Wassing, men de två sa nej, så då bangade Tantan också eftersom han skulle vart med dem från början :( Då blev jag ledsen, men det gick över sen. Innan dess hann han dock nästan hindra mig från att ta T-banan, men jag lyckades slänga mig in genom dörren i sista sekund, precis som på film! (i princip ^^)
I Vällingby träffade jag Alex och vi såg bussen utanför, så när det var 3 min kvar gick vi ut. Då var bussen borta fast det stod folk på busshållplatsen, skitkonstigt! Sen kom inte den andra bussen heller, så vi fick ringa Hanna och tima in en annan...
Jag; Det är sjutton busstrejk jag lovar! Inga bussar går!
Alex; Nejdå, det är det inte.
5 min senare;
Alex; Asså det ÄR busstrejk, jag lovar!!!
Hahaha vi kom på en buss tillslut iaf, så jag, Alex och Hanna gick en liten extra lång väg hem till Lovisa ^^

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha vem är Tantan? xD



sv; Jo, det enda som motiverar mig till att göra på projektet är att jag inte gjort det någon annan dag förr, och jag inser att någon dag blir den första så.. varför inte idag? xD

2011-01-16 @ 14:01:00
URL: http://melkiway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0