Matten once again...

HERREHATT! Det var årets roligaste mattelektion, det är jag säker på!
*Läraren ber en kille att komma fram för att lösa ett tal*
Pojke; Ehm... Njaae..
Läraren; Joo, men jag hjälper dig! :)
Pojke; Ah, okejdå.
För det första visste inte killen ens hur han skulle börja, hur han skulle fortsätta eller hur han skulle få fram ett svar över huvudtaget. Så det slutar med att läraren står bredvid och skriver lösningen helt själv medan den stackars killen får skriva av ^^ Hela klassen skrattar med killen för ingen fattar något och ännu värre blir det med alla kommentarer... Men Lovisa fällde ändå den mest klockrena kommentaren av alla! <3
*Det är som krångligast och talet ser SERIÖST ut, nåt i stil med; a^2bh+ab^2-h^2b+h^2b^2+hb^2-hb/h...*
*Klassen skrattar, för absolut INGEN förstår ett smack*
Lovisa *till mig*; Jag förstår inte riktigt...
Vi; HAHAHAHAHAHAHA!
Man kanske ska vara med för uppskatta det roliga, men jag låg ner på bänken och skrattade iaf! XD Lovisas kommentar var så klockren, för den fäller hon alltid, men just nu passade den verkligen på alla. XD Sent en fredageftermiddag... xD
KÄRLEK på dig säger jag bara! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHHAHAHA det var superkul! :D:D <3<3<3

2011-01-15 @ 18:06:45
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0