Jag blev 19!

Jag fyllde ju 19, den 9 Januari (vilket inte många missade med tanke på alla grattis på fb ^^) Tack så jättesupermycket för alla gratulationer! <3
Jag fick gratulationer på morgonen (såklart) ^^ <3
Det här fick jag i present ^^
Lite kläder, presentkort samt körlektioner =D
Dessutom fick jag...

Dessa från Ellinors UF, hahahaha tacktack <3
En liten teknik-sak som man kan lägga in bilder i och ha på nyckelknippan från Erik. Hahaha tack så mycket Erik! =D Mycket användbar på lektionerna! ;D
Paket från älsklingen ^^ Vad det var får ni se i ett annat inlägg ;) <3

Kommentarer
Postat av: Lulu

Hahaha typiskt Ellinor.. Grattis i efterskott i alla fall sötis! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0