I väntan...

på mamma! Hahaha xD Behöver hennes smarthet och mentala stöd just nu om jag inte ska deppa ihop som en brylé-pudding just nu så hoppas hon skyndar sig hem! Under tiden kan jag ju säga att jag fått ett litet special-uppdrag sådär...
Fröken; Jaa, nu är det så att vi behöver lite bilder från ROM att sätta upp i skolan, och jag vet att några av er hade kameror med er... Ludvig och Lovisa... och Emelie ni hade väl det?
Vi; Mmhm...
Fröken; Ahmen så bra, då kanske ni kan skicka typ 10 var till mig som vi kan sätta upp i skolan? :D
Så det har jag ägnat eftermiddagen åt, hitta fina bilder som ska pryda skolan ;)
Här är ett urval!














Kommentarer
Postat av: Lulu

nej för guds skull emelie. hoppas verkligen inte att du lämnar in bild på mig. Äsch det spelar ingen roll.. jag lovar att riva bort den så fort den kommer upp i så fall :)

Postat av: nattiz ♥

hahahahah så off på sista bilden, den ska du ju lätt ha, den har ju sin charm ;) <33

2011-01-12 @ 23:47:45
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0