Fredag 15:eeee ^^

Hade jag sovmorgon, sen engelska där vi typ... Översatte och förstod skillnaden mellan "Mug och Cup"? (svaret är att de har olika form, bara så alla vet liksom) Där lärde jag mig skitmycket :)
Sen hade vi 3-timmars hål då vi (jag och Lovisa);

A: Jag hann skriva klart religionen och mejla den till läraren, samt att skrämde Carro ihjäl mig i biblioteket xD <3
B: Vi hann äta lunch med Domi, Carro, Samira, Sandra mf =D
C: Jag hann prata lite med Sophia, vilket var för länge sen :( <3
D: Jag och Malin pratade ut med Lovisa, och kom fram till en hel del intressant ;) och begav oss därav ner till källaren för att... ^^ Där träffade vi Dan med company =D
E: Jag och Lovisa hann gå en lång promenad i kvarteret samt ner till Rålis och tillbaka, mycket värt <3

Sen började matten, och det får bli ett alldeles särskilt inlägg... XD
Hot girls jag umgicks med i fredags! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0