En måndag

Kan väl se ut som följer om man är i mina skor ^^
Lunch; Åt pizza med Lovisa för skolans pyttipanna är grå och OÄTLIG minst sagt. När vi bäst satt där kommer skolans kanslist in och känner igen oss. Tydligen lider inte bara eleverna av skolans mat... Hahaha!
Filosofi; Vad är egentligen filosofi? Fick ett mycket klokt svar av pojkvännen; Allt man kan. Du är då ett geni älskling :D <3 Jag och Lovisa hade också en fruktansvärt grym teori, men den är hemlig ^^
Historia; Skrev lite om Carl Larsson och pratade lite med Anto. Han bjöd på dextrosol som gjorde att man fick törst. Tacktack, jag fick springa ner till cafeterian för att inte uttorka helt.
Svenska; I 80 min som vi i typ 40 min diskuterade de här meningarna av Majakovskij. "Att älska betyder att varje natt rusa ut i det becksvarta mörkret och med blixtrande yxa klyva ved spelande med sina muskler."
1) Vad är det här?
2) HAHAHAHAHA :D
Wtf liksom? Det ska typ tolkas på nåt sätt med liknelser och kanske ska läsas med rim eller en viss KÄNSLA.
En annan fattade niente. Men det var kul ändå :D
Sen sällskapade jag med Lovisa och Malin till V-by, gick hem till Alex, åkte hem, hade träning and here I am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0