Den gräsligaste dagen i världshistorien!

LYSSNA säger jag bara.
* Får synpunkter på ett av mina arbeten ==> ... :(
* Besviken på en lärare
* Får gammal choklad av denna lärare för att vi inte ska deppa ihop (DEN GICK UT FÖRRA ÅRET!!)
* Inser att matten är inställd
* Missar en sovmorgon som jag aldrig behövt så mycket i hela mitt liv!
* Får veta att Erik sitter på Burger King och smaskar hamburgare när jag är som hungrigast 
* Det är 1 mil lång kö till maten 
* Keson saknas till blodpuddingen! Och det finns ingen apelsinjuice (det ska man ju dricka till annars)
* Vi kom försent till samhällen
* Får veta att träningen hos Lovisa är inställd
* Får se att flummis och jag äger likadana mobiler :S (inte samma färg!)
* Vill veta religionsbetyg, men Ulrika är inte där 
* SJÄLVKLART går ingen 177:a utan bara 176:a från Bromma. SOM VANLIGT!
* Kommer hem och ska baka kladdkaka, upptäcker att ÄGGEN fattas. Då bröt jag ihop. Jag ska fan börja knarka. Vilken utomordentligt världens sämsta dag (förutom mina vänner och Alex <3)  :´´´´(





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aaaw.. gör chokladbollar! <3<3

2011-01-20 @ 15:13:31
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

Ja andas Emelie! Du har mig! Tröstande va? :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0