Dagen hittills i sammanfattning

Jag har PANIK helt ärligt! Inte gjort ett smack på projekt 100! :S Borde kanske, men jag ORKAR verkligen inte... Det får väl bli till att göra det imorgon gissar jag, spännande 19:års dag...

Inte så mycket annat att säga just nu, vaknade hos Alex, hade inte hjärta att väcka honom för att få en fixad frukost, hann inte göra en själv, så smet lite diskret därifrån för att bege mig till en innebandymatch. TROR ingen i huset vaknade, +poäng isf! :D

Spelade matchen, försökte mosa Jessicas lärare, men råkade slå nr 25 i huvudet med klubban istället... Hehehe ^^ Matchen borde gått så bra, och gick så bra länge men... nej :(
Påväg hem;
Jag; *hamnar i en korsning där jag ska välja den minst snöiga vägen, överväger noga och väljer den vänstra för den högra har en snöhög i slutet av stigen*
I slutet av den vänstra...
Jag; Neeej, en ÄNNU större snöhög! Hur ska man komma ner härifrån överlevande...? x( Haha
Sannah; Haha, men det är tur att du går först då vet jag vart jag ska gå sen ;)
Hahaha så det kan gå! Hemma är jag iallafall, oskadd, bara med en sjukt trött kropp... Men det tyder väl på en stark insats i matchen (hoppas jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0