Carro =D

Idag har jag bakat fudge med Carrooo =D <3 Det blev muy bien och micket gott ;D Vi hann med att byta julklappar lite och kolla på "mamma mia" också ^^
Har haft en jättesuperduper-dag =D Det var kul att träffa Carro igen, jag har saknat dig! <3 Du får mig på så bra humör och vi tänker så lika, är jätteglad att jag har dig och att vi är vänner! <3
Såhär lät det btw när vi skulle byta julklappar x)
Carro; Alltså, det blev liiiite fel när jag fick den, men det var så krångligt att hålla på och fixa och så... Så du får den ändå haha!
Jag; Hahaha okej =D *öppnar paketet =D*
Carro; Istället för på oss båda får du en fet bild på mig istället! xD
Vi; Hahahahaha! =D

Ett jättefint pussel! Tack så jättemycket Carro, nu behöver jag aldrig sakna dig mer! :P =D <3

Här är den ybermumsiga fudgen jag nog ska bjuda älsklingen på ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Lulu

Drääääglar :S<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0