CAE-prov...

Usch idag har jag haft Cambridge Advanced English - prov i 6 timmar... Det var inte roligt, fast inte så illa som jag väntat mig.
Läsa; Gick väl okej fram till sista delen, då började jag nästan gråta.
Skriva; Skrev nåt helflummigt om kungafamiljen och ett eventuellt 3:e världskrig. Fråga inte...
English in Use; Oj, här gissade jag överallt. Gjorde ett fint mönster av siffrorna på svarsformuläret :D
Höra; Hehehehe, det var nåt jäkla jobb en gubbe haft som började typ brjnkghgr. Vaaaa...? Sa jag och skrev vad jag hörde.
Det gick med andra ord jättebra som ni kanske förstår! ^^
På lunchen åt jag med Carro och Lovisa :D <3 Sen skulle Lovisa gå på toa en rast och därifrån kör vi en censur xD Haha! <3
Det var min dag det!

Kommentarer
Postat av: Lulu

WtF was up med snubben på hörövningen? Han som arbetade med natur. Stamma lagom mannen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0