SL-kaos!

KAOS! Kan man ju sammanfatta fredags-morgonen med! Åkte 10 min efter systern min, och ändå möttes vi på Brommaplan för inget tåg hade kommit! Hon stod typ 15 min och väntade, jag fick bara vänta 5 :) När väl tåget kom, pressade jag mig på, syrran och hennes kompis väntade ^^ På tåget blev det riktigt gubb-sjuke-gräl...
Gubbe 1; *Försöker pressa sig på, det redan smockfulla, tåget*
Gubbe 2; *redan på tåget* Men vad gör du?? Det är fullt ser du väl för fan?!
Gubbe 1; Men det finns ju massa plats *mosar alla som redan står på och knappt kan andas*
Gubbe 2; Men vad i helvete gör du, folk blir ju mos! Gå av!
Gubbe 1; Men jag är ju på nu, kolla där finns massa plats! Gå och ställ dig där om det inte duger!
Gubbe 2; Det finns inte alls nån plats, och dörren går ju inte igen, hoppa av för i helvete så vi andra kommer fram nångång!
Gubbe 1; Men vafan håll käften, gå av själv!
Gubbe 2; Jag var fan här först! Ta nästa tåg!!!
*dörrarna går igen och tåget kör vidare efter ca 2 min*
Gubbe 2; Är du nån jävla statsminister som jämt ska fram först och få sin vilja igenom eller?!
Gubbe 1; Gubbjävel!
Jag; *har tröttnat på detta, liksom många andra resenärer* DEN SOM SA DET HAN VAR DET!
Totalt tystnad... följt av 3 damer som börjar skratta

Ibland blir jag stolt över mig själv! :))

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Modigt!!<3

Fast de var ju lite så där båda två verkar det som :D

2011-02-12 @ 18:26:38
URL: http://melkiway.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA that's my girl!! :D:D <3

2011-02-13 @ 20:47:49
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0