Rapporten

HELA söndagens skrev jag rapport och det urartade till sist...
Rapporten innehåller en del av en plan som kallas Perestrojkan.
Jag; *heltrött och flummig* Hahahaha Pellestrojkan... Hahaha!
Mamma; *tittar konstigt på mig*
Desstuom hade jag lovat älsklingen att ringa vid typ 11. Kl 22.36...
Jag; Älskling. Jag ringer dig vid 5 i morgon bitti. Det är nog då jag är klar med pellestrojkan. XD Hahahahahaha
Alex; Hehe det är inte bråttom, ring när du är klar om du orkar <3
Jag; Jaa jag orkar det är fel på pellestrojkan. xD *hysteriskt garv*
Alex; Wtf haha
Jag; *går ut på ballkongen för att lugna ner mig* HAHAHAHAHAHAH!
Mamma; men vad är det??
Jag; Hahahahahahahahahah pellestrojkan...! Hahahahahah xD
*precis när jag börjat lugna ner mig*
Pappa sticker in huvudet genom dörren: Hur går det med pellestrojkan? :D
Jag; HAHAHAHAHAHAHAHA!
Kl 24.00: Ringer Alex
Jag; Hej! =D
Alex; Vad har du knarkat egentligen? <3
Och nej jag hade inte knarkat. Bara suttit för länge med rapporten :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du är så jävla bäst! :D <3

2011-02-23 @ 17:46:11
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0