Mosa AIK!

Har hunnit med att spela match mot AIK i söndags ^^ Det gick inte alls dåligt, fast vi är typ sämst och de är ungefär bäst haha ^^ Vi var 7 spelare och de var ungefär 20 x) Ändå förlorade vi bara med 5-3? Det är GRYMT jobbat tjejer! =D Vi fick ju förstärkning av Sannah dock efter ca 15 min...
Vid kommunhuset:
Alla; Vart är Sannah?
Stefan; Nä hon åker direkt.
*alla hoppar in i bilarna och kör till hallen*
I hallen, 10 min innan matchstart: Vart är Sannah?? Har ingen hennes nr??
Jag; Jag har, jag ringer henne!
*ringer*
Sannah; Hej vart är ni? :)
Jag; I hallen vart är du? :P
Sannah; Nej vart då jag var där och kollade...?
Jag; Råstaparkhallen?
Sannah; Nää Solnahallen?
Jag; Va?! Nej Råstaparkhallen!
Haha det slutade med att pappa fick åka och hämta henne eftersom hennes föräldrar bara släppt av henne där, så vi körd i princip hela perioden med 6 spelare och höll 0:an. MYCKET VÄL GODKÄNDA! :D
Laget år 2007... ^^

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

DUKTIGT! :D <3

2011-02-19 @ 12:25:30
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0