Monet och hans näckroser

Hade redovisning om Monet och impressionismen idag på svenskan så slipper jag göra det efter lovet ^^ Jag skulle göra en analys av tavlan, det lät ungefär såhär;
Jag; Ehe, jaa jag tyckte det var lite svårt att göra en analys på den här tavlan haha...
*Flummis skrattar och nickar instämmande*
Jag; Men jag tänkte typ att "Allt är grönt, det finns nästan ingen annan färg. Grönt är en harmonisk färg, han kanske sökte harmoni och fann det i sin tavla eller så kanske han ville förmedla harmoni. Det är en behaglig och rogivande kulör, han kanske ville förmedla något med det?"
Flummis; Jaa hans tavlor går knappt att analysera men det är en bra teori. =)
Jag vet jag är grym =D xD
Hur lätt är det analysera den här tavlan?! xD

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Din redovisning var bäst! :D <3

2011-02-24 @ 21:30:04
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

Det var väl tur att tom. Anneli förstod att det inte gick att analysera! xD<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0