Moderna Muséet <3

UNDERBART! Iaf när vi kom dit x) Det var nämligen komplikationer att ta sig dit...
Vi tar t-banan till centralen där vi ser bussen mot Skeppsholmen. Vi går på, men den visar sig visa fel och gå åt fel håll! -.- Så vi hoppar av Odenplan, tar t-banan tillbaka till centralen, väntar på rätt buss, men kommer fram till att det går fortare att gå, så jag, Lovisa och Kajsa börjar knalla ^^ 25 min senare, stelfrusna kommer vi fram och hittar vår guidning, med en GAY-kille! Ååååh, han var så fantastisk helt underbar! Riktigt gayig och gestikulerade och pratade konstant med skitroliga exempel. Det var så man ville att guidningen aldrig skulle ta slut haha :D
Efter gick jag, Lovisa, Nattiz och Malin till Donken och åt lite och sen knallade jag hem :)
Just because we´re so sexy! xD <3

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

haha så snygga vi är ;)

asså jag funderar starkt på att gå tillbaka till museet och fråga om han kan bli min nya kompis xD <33

2011-02-19 @ 12:59:34
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Lulu

Så snygg bild att jag inte vet vad! Ja vi skulle frågat om bögens telefonnr. ^^<3

Postat av: Gabriella

Sv; Taaack :D<3

2011-02-20 @ 13:54:20
URL: http://melkiway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0