Herrehatt!

Okej såhär såg min dag ut...
* Försov oss så vi fick springa och ändå hann jag inte med den tidiga t-banan, men mötte Lovisa på den jag tog :D
* Hade matte där läraren inte kunde förklara ett tal. Såhär lät det;
Läraren; *förklarar ett tal när han plötsligt kliar sig i huvudet och säger; vi går till nästa tal!*
Klassen; Men hallå, vad hände du är ju inte klar? Kan du inte förklara klart först, man fattar inget annars...
Läraren; Nej nu tar vi det nya.
Lovisa; Men det står förklarat i boken...
Läraren; Jo, men jag vet inte riktigt hur...
Klassen; Hur man löser talet? Då kommer det väl inte på provet?
Läraren; Jo det gör det!
Klassen; Men HUR hade du tänkt att vi ska klara tal som inte du kan lära och förklara för oss?!
Det är sånt här som uppmuntrar till skolk! Helt värdelöst och det går ut över eleverna! Så vi gick till rektorn.
* Hade samprov om EU
* Åt pannkakor med gräddsylt (jaa ni läste rätt) till lunch med Carro och Lovisa =D Det var gott :D
* Hade svenska och psykologi, det hm är ju alltid en upplevelse i sig x)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha fin bild x) och btw, filosofi! xD

2011-02-03 @ 18:10:05
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0