Att spela en match

Såhär går det till!
* En del är bakis, resten är världens tröttaste eller mest otaggade
* Motståndare-laget har en målvakt som skymmer hela mål av att bara stå still, det är ju ingen lucka alls att peta in bollen på!
* Domarna ser ut som Ronny och Ragge
* En av våra spelare skjuter världens hårdaste boll på en stackars kille i publiken vars glasögon går sönder (!?!)
* Sannah i pausen mellan andra och tredje perioden; Men tänk! Snart får vi gå hem och i kan sova eller vad ni vill göra =D
* En annan spelare säger; När folk frågar vilket lag jag spelar i och ser vår position i tabellen brukar jag säga att vi inte är så seriösa... He-he-he...
Hahahaha! Jaa en skön resumé på vårt lag och hur det går till där xD Vi har iaf kul! ;D
Såhär grymt snygg är jag när jag spelar xD
Jag själv sprang omkring och tänkte på låten "Här dansar Herr Gurka" halva matchen. Nej, vi är nog inte helt normala xD <3

Kommentarer
Postat av: Hanna the Wife

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Vänta...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,jag dog xD

2011-02-06 @ 18:47:01
Postat av: nattiz ♥

HAHAHAHAHAHAHA Herr dansar herr gurka xD <3

2011-02-06 @ 20:24:34
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0