Sista dagen på förskolan

I fredags var ju min sista dag som vikare på förskolan för den här gången. Kommer sakna alla barnen och det verkar som att de kommer sakna mig med. Alla barnen gav mig minst en kram och många klamrade sig fast och sa "jag vill inte ha tillbaka den ordinarie fröken, jag vill att du ska stanna här och aldrig gå hem!" Så himla fina barn, jag kommer verkligen sakna dem <3
Jag fick en "bok" av teckningar från alla de stora barnen och en chokladask av de andra fröknarna. Så bra arbetsplats, och väldigt snälla och gulliga människor som är och jobbar där! :) <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud så fint!!! :D

2011-12-13 @ 17:46:32
URL: http://lamourestbleu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0