Dubbelt lördags firande

I lördags gjorde jag typ ingenting på dagen x) Men på kvällen däremot var jag med och firade mina gamla tvillingkompisar, Jessica och Linnea! Det var typ jag, och deras gymnasiekompisar så jag kände inte en kotte! Så i början var det ju lite skumt, men vi gick till ett lugnt ställe vid Rådmansgatan och sen gick Linnea och hennes kompisar vidare, medan jag stannade med Jessica och hennes vänner :) Det blev faktiskt hur kul som helst, alla var supertrevliga och väldigt roliga :D När jag skulle hem fick jag vänta 25 min på Brommaplan, men det gjorde inget! Det var kul ändå :D
Kan ni se vilka som är tvillingar....? ^^

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag kan se.. men det kanske inte räknas? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0