Ibland är mitt jobb kul!

Igår nådde jag poängrekord på jobbet, 155 poäng! 3 allers ifrån tripplingen, men en rejäl dubbling med andra ord :D Blev en lönsam dag det! =D Underbart! Daniel (säljledare) fick vara med på bild, var bara tvungen att ta en bild på alla "sales" och ha som bakgrund på mobilen :) Daniel fick vara med och göra tummen upp på den bilden desutom :D xD Annars sålde jag 9 allers (MYCKET BRA JOBBAT EMELIE!) på en timma och lite annat smått och gott med för den delen :D Roligast var ändå när Rasmus la 10 st sockerbitar på sin tallrik och åt dem precis som de var för han var sugen på socker, HAHA skön kille =D Ibland är mitt jobb för jäkla kul! :D
Glad och nöjd tjej! =D Ledsen om inlägget blev något rörigt x(

Kommentarer
Postat av: Louise

Duktig Emelie! Söt bild på dig också :D<3

Postat av: lovisa

Du är grym!!!! KÄMPA PÅ ETT OCH TVÅ!!! <3<3<3

2011-08-18 @ 18:10:09
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0