Min penna

Jag lånade ut 2 pennor till Erik och TanTan för någon vecka sedan när de skulle skriva prov. Jag får tillbaka TanTans penna, men inte Eriks. En vecka senare:
Erik; Tja, vill du ha din penna? :)
Jag; JATACK xD
Erik; Okej kom till EC :)
*Nere i EC*
Erik; Här är pennan! :)
Jag; *Stirrar på pennan där toppen är helt trasig* Den är deformerad! =O
Erik; Njaa, lite...
Jag; Hur gick det till? =O
Erik; Men jag skulle skriva och sen när jag satt där så vet jag inte hur det gick till men så bara böjdes den och så fick jag sitta och karva med en nyckel för att liksom få ut stift. Det är därför den är lite avskavd, men den funkar! :)
Hahaha asså wtf? En timmas skrivande? Hur lyckas du med allt pojk? xD

Kommentarer
Postat av: Lulu

Se det är därför du enbart brukade låna ut ikea-pennor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0