Min idol - en tant!

Hahaha i torsdags var jag och Lovisa ute och gick en liten promenad i Rålis och stötte på en UNDERBAR tant - älska!
*Jag går och puttar Lovisa baklänges, när en gammal tant bakom Lovisa sträcker ut armarna för att ta emot henne på skämt. *
Jag; Lovisa det står en tant bakom dig som vill kramas ;)
Lovisa; Va? *vänder sig om*
Tanten: Hej flickor! Vet ni jag tycker det är så skönt med ungdomar som fortfarande kan leka!
Vi; Hehe jaa det tycker vi med!
Tanten; Jaa vet ni det måste man kunna! På min tid...! *rabblar världens harang*
Vi; Jaha haha ^^
Tanten; Jaa ni vet, själv känner jag mig som jag var i er ålder igen! Vet ni vad min vännina sa till mig häromdagen?  Rut, sa hon, jag tittade mig själv i spegeln och vet du vad jag tänkte? Nä sa jag, vad tänkte du? Vad är det där för gammal hagga?! Jag är ju 25 år så vem är hon?! :D
Vi:; Hahaha xD
Tanten; Jaa, och ni vet man måste kunna prata med folk, jag säger det hela tiden! Prata mera!
Vi; Jaa haha det tycker vi med!
*Lovissa mobil ringer och hon går bort och svarar*
Tanten; *babblar obekymrat på med mig* Jaa och vet du, jag menar, om jag skulle se en dam och säga; Men DU! *pekar drastiskt på mig* vilken läcker SCARF! :D Jag menar då skulle hon ju bli rädd!
Jag; Hahaha jaa förmodligen xD
Tanten; *pekar på Lovisa som pratar i telefon några meter bort* Och nu vet du, nu ringer hennes kille och skäller ut henne! För hon har gjort något hon inte ska...
Jag; Hahahaha jaa så är det nog. Bäst att jag går och räddar henne!
Tanten; Jaa men gör det! Trevligt att träffas!
Jag; Hahaha detsamma, ha en bra dag"!
Tanten; Tack detsamma!
*Går skitnöjd därigfrån*
HAHAHAHA STRÖTSKÖN TANT! Gjorde min dag =D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon var helt underbar! HAHAHA vem fan är det :P <3

2011-04-02 @ 23:24:04
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

hahaha så underbar, kärlek till henne <3

2011-04-03 @ 12:48:07
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Lulu

Hahaha skön tant! ^^<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0