Gaah!

Skolan i fredags var ju lite mindre kul, men när är den någonsin kul förutom alla vänner som går där? :)
Religion; Haha vi var typ 6 pers i början och resten droppade in allt eftersom ^^
Engelska: Vi skrev saker om oss själva och sen lämnade vi in detta till Greta och så fick man någon annans papper, så skulle man gissa vems det var ^^ Kajsa fick mitt. En fråga löd;
which is your strongest leg? - Bort my legs are superstrong!
Awesome svar eller vad?? =D
Sen hade vi psykologi och klassråd då vi åt bullar och skrev en filmanalys. Sen matteprov. ISCH inte kul. Hoppas verkligen på minst ett G då blir jag glad!
Om jag ser såhär smart ut kanske jag kan få ett G ändå? Snääääällaa...? :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du får MVG av mig, men vem vet vad mr Rumpnisse/ gris säger...

2011-04-02 @ 23:25:30
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

Hur gick matteprovet?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0