Fullt upp!

Fullt snurr i pannan var det här! Därför uppdateringen går sämst, hehe. Kan ju köra en liten resumé på vad jag har hunnit med;
Måndag:
* Lyssna på en sjukt intressant filosofiföreläsning :D Jag älskade snubben! Kan man inte byta ut honom mot vår nuvarande lärare? ^^
* Träning med Linnea, Helen och knattarna. Hahaha xD
Tisdag:
* Käftis :( Men de sa att det såg bra ut :D
* Springa på stan och leta saker ;)
Onsdag:
* Chilli-lill-ledig-dag! :D
Idag (torsdag)
* Äta gratis glass till frukost =D Me <3 Metro :)
* Lära oss om nån gammal matematiker, typ Xenon? Som pratade om sköldpaddor och människor. Niklas kunde någon teori, det skrämde mig faktiskt ;)
* Ha svenska med Morgan Malm, 20 min försenade för vi missade varandra xD hahaha skön gubbe :D
* Åt kalops till lunch :D Bara så ni vet liksom xD

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

DU MISSADE SKIVAN PÅ TISDAG!!! hahahah x) <3

2011-04-07 @ 22:23:01
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0