Freeeeeeedag my friends!

Såg ut som följande ^^
* Gick till skolan, hade religion.
* Hade engelska när jag och Lovisa typ faktiskt blev klara med vårt argumenterande tal? =D Mycket väl godkända!
* Hade ungefär 73 timmars hål, så vi pressade Erik och Tantan på pengar :) Det slutade med att vi hängde med dem hela lunchen, och de följde med oss när vi skulle uträtta vissa saker på Fridhemsplan ^^ Erik och Tantan ville gå till Copperfields för att ta en öl, men eftersom det var mitt på dagen så hade de stängt. Hahahaha! xD
* Sen hade vi matte med Giovanni. Trevligt eftersom vi fick gå tidigare ^^
* Hade sällskap med Carro och Lovisa till Bromma, där träffade jag älsklingen som hade med sig rosor för mina gamla hade han vart tvungen att slänga. Du är så jäkla söt, älskar dig! <3
* Käkade middag och hängde lite hos mig, splade vårt älsklingsspel harpan. HAHAHA <3
* Åkte till TanTan med Lovisa och Erik, sen kom Ullis med :D Vi åt pizza och konsumerade dricka. ^^ Sen berättade vi pinsamma saker om oss själva xD
* Somnade med den jag älskar mest :) <3
Jag älskar alla mina dagar, men speciellt fredagar :D
Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0