Fredags kväll

Var jag, Alex, Lovisa, Carro, TanTan, Erik, Carro, Hanna, JC, Daniel, Wassing, Ulliz och en kille som hette Adam (?) ute. (Hoppas inte jag glömde någon, förlåt då isf!) Det var trevligt, kan samanfattas i några små punkter :)
* Jag träffade på TanTan på bussen, tänkte sätta mig bredvid honom, men en tant hann före! Tur att TanTan sjasade iväg henne xD
* Mötte folket på t-banan, bla Erik och hans fickplunta. Herrehatt.
* Tjejerna och JC satt och väntade på Hanna vid t-bana i ca 30 min. Vi diskuterade blåa skosnören och Pokemon.
* Hängde lite på Copperfields, nice :D
* Vi ser en människa så lik en ur Lonely Island, så Erik går helt normalt dit och frågar om det är han, kommer tillbaka och sätter sig och agerar som om ingenting har hänt xD
* Allt spårade ur :)
Mysig kväll! Bilden representerar en ungefärlig bild av hur kvällen var :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Erik... herregud! Emelie du måste se beanaise filmerna och de andra sen! :P

2011-04-02 @ 23:28:15
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0