Ett test

Snor ett test från http://melkiway.blogg.se/ och gör ett bara för jag vill! ^^
Senaste saken du åt? Korv med spaghetti och grönsaker =D
Senaste saken du lyssnade på? Älskade ängel med Bert och The Human Hunters från albumet bästa betraktelser xD
Senaste gången du var på toa? Hm , 45 min sen? 
Senaste gången du blev uppraggad? Ehh, det var väl Alex det, eller nån random skum kille på nån klubb?
Senaste gången du var full? Jag är alltid spik nykter :)
Senaste gången du grät? När jag var ledsen :(
Senaste personen du saknade? Jag saknar alla mina under bara vänner, familjen och pojkvännen när vi inte är tillsammans! <3
Senaste personen du kramade? Wiiifey =D <3
Senaste personen du skrek på? Äh, Erik tror jag när han inte lyssnade xD
Senaste läxan du gjorde? Engelska -.-
Senaste frukten du åt? Hallon igår, från älsklingen <3
Senaste boken du läste? Matteboken -.-
Senaste skiven du köpte? Vi kör på Spotify! ^^ 
Senaste gången du sjöng? Jag sjunger KONSTANT så det var ju en dum fråga :D
Melkiways ägare :D

Kommentarer
Postat av: Lulu

Oh vi ser så franska ut på den bilden! ^^ Yay för att du sjunger konstant! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0