Bra-fredag :)

Vi kör en liten resumé av min dag bara för det var länge sen :)
Religion: Vi fick jobba själva med lite uppgifter ^^
Engelska: Gabriella och Louise och Nattiz skulle redovisat en uppg men kunde inte för Thäsy saknades så helt otippat fick jag, Lovisa, Aisha, Amal och Angelica köra! :S Varken jag eller Lovisa hade läst igenom det innan, men fick ändå kommentarer att vi verkade vara "väl förbredda" hahahaha wtf? xD Gillar min klass =D
Lunch: Pannkakor :D Åt 5 stycken, dock var de gummiga och sylten var brylé. Inte okej. Adrian och Gonzo stod utanför toaletten och skrämde Bibbi och Siri med en uppstoppad gås när de öppnade dörren. HAHAHAHA wtf igen? Gillar min klass skarpt! xD
Klassråd: Hade vi inget, men Tantan ringde och ville att vi skulle äta med honom, för han var själv. Så snälla som vi är gick vi med på det. Väl nere i matsalen visade det sig att han hade Erik och Krille och sen kom Niklas med :D
Psykologi: Vi skrev resolutioner.
Matte: Hade vi ingen för giovanni ställde in!!! :D Sometimes I like him ^^
Annars då? Joo jag har sprungit runt som en galning och letat påskägg i skolan! :D Tyvärr hittade jag inga i år heller :( Har även uppdaterat Kajsa om vad som händer i skolan eftersom hon inte var där :( ^^
Jag har tagit fram skinnjackan btw! Det är våååår nu =D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahahaha vår debatt ägde ;) <3

2011-04-16 @ 10:09:03
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0