På vägen hem

Hahaha, såna här dagar är bara helt knasigt roliga =D När skolfotograferingen var slut gick jag ensam till t-banan sjungade på "bumpy ride" (det är lugnt ingen hörde mig ^^) när jag går på tåget känner jag hur någon slänger sig på mig bakifrån och tjosan där står Malin och Lovisa =D De hade tydligen jagat efter mig hela perrongen, skrikit och skämt ut sig medans lilla jag knallar på helt uppe i mig själv och lilla Mohombi xD Det är riktigt gulliga vänner de! <3 När jag sitter på bussen stiger Nattiz och Domi på och självklart ser de inte mig xD ;) Men jag skrämmer dem lite och sen sitter vi och pratar hela halva vägen hem =D När man gått av ska Domi självklart till BANKEN av alla ställen xD Så jag hänger med och hjälper honom i utbyte mot att han sätter in 50 öre på mitt konto =D (i slutändan blir det 1 krona direkt i handen då han kom på att 50öringen inte finns mer snart x) ) På banken kommer LULU in och så pratar jag med henne medans Domi flirtar med banktjänste-mannen :P Vi kom fram till att jag var med vid hennes första bankbesök, dvs när hennes bank-oskuld spräcks. Tror det var nått sånt det blev konstaterat xD Haha! Påväg hem stöter man på Jessica som är arbetsklädd och ska köpa schampo (?) på ICA =D Hon skulle också kolla sina pengar eller nåt (vad är det med alla och banken?!?!? xD) Men kunde som tur var göra det i en automat xD Efter det får jag slutligen knalla hem (när jag väntat med Domi tills hans buss kom xD) Mina väner är trevliga prickar de =D
Om någon orkade läsa allt detta, prestige till dig! (y) ^^

Känner att dessa två härliga människor passar bra in här =D


Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

men herregud, kunde du inte ta en snyggare bild ? haha jag ser ut som en drogad giraff xD <3

2010-09-22 @ 19:33:57
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Gabriella

"Lilla Mohombi"?? hahahha xD

2010-09-22 @ 20:29:10
URL: http://gabriellak.webblogg.se/
Postat av: Thäsy

hah jag läste allt ^^hih ;D jösses vad du träffar på folk bara sådär haha xd <33 kul att du skaffat blogg emelooy :D:D<33

2010-09-23 @ 21:11:02
URL: http://thasy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0