På Donken

Godkväll, godkväll!
Hela eftermiddagen har jag tillbringat med Lovisa i stan, på Donken och på Mariatorget 3 där flera goa människor dök upp. ^^ Vi har lyssnat på Ralph Nader, presidentkandidat i USA år 2008 eller nåt, som pratade om klimatet på ENGELSKA! (såklart xD) det kan ni ju gissa hur det gick... haha! Jag satt och skrev lite fina anteckningar iaf (och skisser) tills vi frågade om vi kunde lämna salongen. Då smet jag, Lovisa, Aisha och Amal och tog t-banan hem xD Väldigt intressant eftermiddag/kväll med andra ord =D

Lovisa var ju klart grymmast som lyckades charma till sig två gratis-glassar, en till sig själv och en till sin kompis xD Vi doppade pommes i dem för att se om det smakade våfflor och det gjorde det (med salt-smaken på köpet ^^) Kan någon gissa vilken glass som är min...? ;D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha snor du mina bilder va! :p hade en kul dag med dig minus när Ralph Nader tjötade... :p <3

2010-09-24 @ 13:55:16
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0