Måndag

Tjosan, idag har jag endast en lektion som börjar 13.00 jätteruligt. Åkte iaf till skolan och fick sällskap med Jimmie både dit och hem =O Hur ofta har det hänt? x) I skolan åt jag lunch med Carro, Domi och Dennis =D Sen såg vi nån yberkonstig krigsfilm där de, bokstavligt talat!, bara låg och sköt varandra och folk dog... Inte uppmuntrande. Såg Ullis på tunnelbanan hem och sen träffade jag Jimmies kompis på bussen, han påstod att han först hette Emil och sen Hasse-ICAkasse. Det var... skumt.
När jag kom hem sov jag typ hela eftermiddagen, skitskönt! Sen hade jag träning och nu tjeckar jag IDOL (ANTON BORDE FORTFARANDE GÅTT VIDARE!! =((( )


Det är sjutton höst nu =O


Kommentarer
Postat av: Lulujka

Fina höstbilder! :D <3

2010-10-03 @ 13:47:39
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0