Idag...

har jag gjort massa trävliga saker =D
Det började med samhällskunskap då jag och Lovisa, Gabrielle och Lulu arbetade MUCHO ambitiöst på vårt arbete om de stackarna som är socialt uteslutna... ^^
Fortsatte med historia där vi arbetade självständigt (dvs jag och min käre vän Lovisa satte oss i en skitskön stol i biblioteket och pratade om Schweiz under andra världskriget =D) sen hade vi nån skitskum tävling som Anto typ hittat på själv. Man skulle blåsa en pingisboll över ett bord till ett annat lag och den sida där bollen försvann ner på golvet, det laget förlorade. Ööh..? säger jag bara. Be mig inte vidareutveckla xD
På lunchen åt jag chilifisk och sen hade jag psykologi. Där såg vi en film som hette typ "rock around the clock orange!" eller nåt, den var SKUM, snällt sagt... Men som tur var hade jag min kära Twinnis som kunde varna mig för när jag skulle blunda =D
Skoldagen slutade med SKOLFOTOGRAFERING, herrehatt... Jag försökte stå och sträcka på mig för att åtminstone stå i mellanraden, men det funkade ju såklart inte... Nädå jag fick sitta, men som tur var har jag bra människor bakom och bredvid mig, det är ju tur i "oturen" =D

Eftersom det här uteslutande handlade om mig och endast mig "me myself and I" så blir det en bild på egot =D
Kram på er ^^


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tja snygging! :D <3

2010-09-22 @ 17:39:25
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

haha filmen hete clockwork orange xD haha söötnos ;) <3

2010-09-22 @ 19:31:48
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Hanna the Best

Jag tänkte precis fråga om du inte menade A Clockwork Orange, men det hade Nattis redan gjort åt mig^^

2010-09-23 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0