Hos Sophia

God eftermiddag allesammans!
Gårkvällen tillbringades med Sophia i hennes hus =D Vi pratade massa, gjorde kaka, målade fina människor (bägge har MVG i bild xD) och kollade på 500 days of summer innan jag var tvungen att bege mig hem =( Micket bra spenderad lördag ^^ <3

Snygging i ascoolt förkläde =D

 
Smeeeeet =D

Jag hade också ett vansinnigt snyggt förkläde! =D (alla som inte tycker de är asnajsiga är inte normala ^^)

Hahaha kakan i ugnen (y) (bara för Sophia tyckte den blev cool ;D <3)

Sophia i full färd med att rita Mattias Alexander Muhamed den andre som (TYDLIGEN) är min framtida man... Hmm...

Självklart var även jag tvungen att rita någon/några, här i hm, full gång x)

Den som inte ritade fotade, här är Sophia, duktig som underhåller sig själv =D <3

Tydligen är det här då mannen jag letar efter XD Jag orkar inte skriva vad Sophia skrivit om honom, ni ser förhoppnigsvis ändå annars får ni fråga (y) Någon där ute som känner sig träffad? ;) xD

<3

Den SKITGODA kakan vi gjorde, jag lovar att det inte är jag som nästan ätit upp halva (även om jag var på god väg ^^)

Nångång måste ju det roliga ta slut för den gången. Här är Högdalens tunnelbanestation som faktiskt kan vara skitkul. Jag stod ensam längst fram på perrongen med "Vouge" på högsta volym i mobilen. Vilken känsla det var! Vet inte om jag kan lyckas förmedla den här dock, man måste bara... Uppleva det! (och nej jag hade inte druckit xD)
Micket bra lördag för min del, hoppas din var lika bra! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0