Bowlingen igår

Den var väldigt rulig haha  =D (även om jag saknade massa människor med) Jag ska inte snacka så mycket, läs kommentarerna under bilderna istället ;D

Niklas som betalade 40 kr i 50:öringar haha! Var bara tvungen att föreviga det. Tyvärr fick jag ingen bild på han i kassan, men ni kanske kan tänka er hans min...? ;)

Lovisa och Wafa ^^

Erik som håller hårt i sitt älskade bowlingklot ;)





Ytterst viktigt att ni observerar att jag leder ^^

Litet gruppfoto på en del människor =D

Ojojoj vad taggad jag ser ut! xD Observera de fruktansvärt coola skorna i storlek 37 ifall alla undrar ^^



Haha snygging =D



Erik efter strike, alltid glad och med ett tydligt budskap... xD ;D

3 strikare på raken! Och sen kommer jag och tror ni inte jag får... Juste. Jag får ner 9 av 10... Hahaha xD











Någon som är lite kär i sina egna muskler...? ^^ <3

Erik <3 my muskler, haha!

<3


I min spelserie fanns; Lovisa, Erik, Wafa och Denise med =D Erik vann och jag kom delad tvåa =D Kan ni gissa med vem...? ^^


Kommentarer
Postat av: Lulujka

Fan vad länge sedan det var man bowlade! Jag gissar att du delade andraplatsen med lovisa? :D <3

2010-10-03 @ 13:50:21
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0