Vännerna är de bästa som finns!

Jag har jordens absolut sötaste och goaste vänner, kolla bara här liksom!
Innan sommarlovet...
Aisha; Jag ska till USA på sommarlovet =)
Emelie; AAAAH, ska du?!? Hur länge ska du stanna?!
Aisha; Haha jaa hela sommaren ^^
Emelie; åååååh, vad KUL! =D Då kan du skicka mig ett kort, eller ett brev?! Vad coolt att ha fått brev från The Land liksom! x) =D
Aisha; Hahaha det ska jag göra =D
Emelie; Aaah, vad kul, lova att göra det nu! ;) *blink blink*
Hela sommaren går... Inga brev kommer...
Vid skolstart...
Aisha; Jag lovade ju att skicka kort/brev till dig men...
Emelie; Jaa, Aisha vart är de? =O haha nejmen det var ett halvt skämt ju :P =) Även om det hade vart coolt ;)
Aisha; Jaa, men jag fick så dåligt samvete, jag kunde ju inte komma hem utan att ha skickat nåt så, här har du!


Direkt från USA! Coolt eller hur? Behöver jag ens förklara hur mycket jag tackade henne? Aisha om du läser det här är jag skyldig dig en FET gentjänst! ^^ Jättetack till dig! <3

Sen har vi Carro också... ^^
För 2-3 veckor sen...
Jag; Åååh, du åker ju till Spanien snart =( Jag kommer sakna dig massa!
Carro; Jaa =D Haha jag kommer sakna dig med x(
Jag; Då får du köpa massa Tapas och se tjurfäktning och prata massa spanska! =D Och köpa en sån där solfjäder! Det ska jag göra om jag kommer dit igen, det ångrar jag att jag inte gjorde... x(
Carro; Haha det ska jag ^^ :P
Igår;
Carro; En av dina önskningar gick i uppfyllelse, jag har en sak åt dig... ;)
Jag; Vaa...? =O
Carro; Jaa, kom med så ska du få den.
Jag; Haha eeh okej... x)
Carro; Eftersom du önskade dig en sån... Här har du! =)

Världens bästa Carro, vad söt du är! Behöver bara titta på den för att få ett jättestort leende =))) Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig! <3

Vad är jag utan alla mina vänner? Ni betyder så otroligt himla mycket så ni anar inte! Ni är bäst, kommer alltid ställa upp för er! <3


Kommentarer
Postat av: Lulujka

Jag vill också att folk ska köpa min kärlek!

Prostitutionsvibbar ngn? O.o

2010-10-15 @ 20:01:51
URL: http://lulujka.blogg.se/
Postat av: Carro

^^ Världens bästa Emelie är verkligen värd det! :) du betyder oxå väldigt mkt för mig och jag önksar dig allt det bästa :D <3 vi måste ses nån dag! (a) <3

2010-10-16 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0