Vägen hem...

Fick sms av allas vår säkerhets/trygghetsvärd för SL att det var total kaos i trafiken när jag skulle hem. Treeevligt tyckte inte jag. x( Det var tydligen en lastbil som frontalkrockat med en personbil precis vid Domi och Carro =O Det var iaf jätteköer åt alla håll, inte bara mot Brommaplan utan även utåt öarna och kaos överallt. Det slutade iaf med att Jimmie satt och skicka sms-uppdateringar åt mig så jag inte skulle sitta som ett frågetecken. Sen sågs vi iaf jättekort vid bussen, han skulle till Betlehem och agera hjälp haha! ^^

Folk hade lite rök-paus i cirkulationsplatsen ^^

Kö ut mot Domi och Carro... (den där lilla lilla svarta filuren på gångbanan till vänster är Jimmie ^^)

Kön från mig som skulle mot stan...

Kön från stan...
Visst är det helt fantastiskt hur en enda lite olycka på en väg ska kunna påverka hela jäkla ön? Fascinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0