Tisdag

I tisdags hände inte så mycket kul på varken religionen eller svenskan vad jag minns. På projekttiden händer det dock grejer, jag hänger i biblioteket och flirtar in mig hos de lite äldra damerna som jobbar där. Dock är de inte så hajpade på internet, tom jag ligger före! (och DET säger en del! x)
Bibliotikarien; Jaha, hm hur hittar man Fronter...? Fronter?! *panik byggs upp*
Jag; Du klickar där *pekar*
Bibliotikarien; Jahaja, mm...
När hon ska logga ut;
Bibliotikarien; Hur tar man bort det här?! *paniken är nära*
Jag; Du trycker på logga ut *pekar*
Bibliotikarien; *i panik* Hur gör man sa du?!?!
Haha gullig dam ^^ Fick mig att känna mig teknisk i ca 15 min x)
Sen ringde Hanna och jag gick och hämtade henne =D Så hade vi sällskap med Lovisa från skolan och hem till lilla moi. Där skulle vi plugga, Hanna behövde lite hjälp med matte, men pappa slutade ap-sent =/ Så vår eftermiddag spenderades med fika, "14 suger" som jag lovat Hanna att hon skulle få se, och massa eventskapande på fb xD. Tillslut kom iaf pappa hem och Hanna fick hjälp medan jag och Lovisa var fruktansvärt duktiga och spelade tyst Fia med knuff på golvet =D Lovisa vann, men äsch! Man kan ju inte alltid vinna ;)



Fika =D

<3

<3

Inne i min mjölkperiod som ni kanske ser? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vackert xD

2010-10-13 @ 22:37:10
Postat av: Lovisa

haha det var supermys och du kan få revanch nån dag sen xD

2010-10-14 @ 15:51:00
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0