Snö

Okej jag vet att det är jätte-uttjatat men ändå. Såhär såg det ut i morse.
*Klockan ringer*
Jag; Masar mig upp för att laga frukost (utan att dra upp rullgardinen)
*Tittar ut genom mammas och pappas sovrumsfönster*
Jag; WTF?! SNÖ!?!?!!!
Hallå, det är 22 OKTOBER?! Inte ens slutet av november! Inte ens November!!! Löven har inte ramlat ner på marken, de är inte ens röda och gula för sjutton! Inte okej! (än)

Hahaha utanför min balkong i morse (jag vet det ser ju bara fotoshopat ut!)

Gräsmattan på framsidan =O


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet helt sjukt! Alldeles för tidigt :S wierd, typ växthuseffekten baklänges

2010-10-22 @ 20:50:11
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: domi

sv: ja det tycker jag att du kan :D då kanske bilderna blir bättre än dem som min syrra fota :P du kan ju försöka lura med dig nattiz, lovis eller thasy oxå ^^ (a) eller så får du prata med min syrra haha^^ :P

fast du är jätte välkommen o kolla när jag tränar :D

2010-10-23 @ 00:36:44
URL: http://domiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0