Skolan då ^^

Hade bara första och sista lektionen + ett möte med vår geografi-lärare inför Rom, vilket ledde till att jag bestämde mig för att råka försova mig till första lektionen. Hade mötet som var givande faktiskt! Därefter skulle jag gjort min svenska redovisning (vilket jag faktiskt gjorde!) tills Tim kom med en party-tuta och störde mig haha! Så vi hade många intressanta diskussioner och samtalsämnen istället, t ex om hattar, möss och allas våra kära Eva i spanska <3 =D
Sen matte-diagnos med massa smartingar. Jag och Lovisa satt där och var sjukt duktiga tills vi insåg att man fick hjälp om man ville xD Vi hm, komplicerade ett tal så mycket för en lärare att han var tvugen att kolla i boken haha! Är vi grymma eller!?! =D Självklart innehöll lektionen den klassiska; "Vi förstår inte riktigt"-meningen. Ingen riktig matte utan den <3 Sen fick vi äntligen ta helg =D

Bara för att älskligen Hanna blir pilsk på denna bild, för att den är sjukt snygg och för att inlägget handlar om hattar =D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha det är ju verkligen så, ingen riktig matte lektion utan minst fem jag förstår inte riktgt :p

2010-10-22 @ 21:56:48
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mjau ;)<3

2010-10-23 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0