Sent en natt...

Wafa; Det är som om man gått vilse :P Nu har jag hittat en väg.. tillslut kommer jag fram till en stad (tjej);P Men om jag börjar svänga av vägen så kanske jag aldrig hittar. Den du, där blev jag riktigt avgrundsdjup!
Jag; haha aa väldigt djup :P nejmen varför skulle du svänga av vägen?
Wafa; kanske finns en by (engångsligg) närmre än staden? o jah, mina jämförelser äger sönder.
Jag; det finns det säkert, men den engångsbyn kanske har ett ruttet avloppssystem (klamydia) och dessutom vill du inte vara där och få rykte som ett svin :P haha jaa faktsikt! =D

Vi kommer fram till så otroligt mycket kloka saker och resonemang =D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahahahahahahaha x'D

2010-10-10 @ 16:39:13
Postat av: Lulujka

Jag gillar verkligen bilden! :D <3

2010-10-15 @ 17:52:54
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0