På msn, trötta och f-l-u-m-m-i-g-a...

Lovisa; Säg nån bra låt!
Jag; Kicki, Bettan och Lotta! =D xD
Lovisa; Aaah, Kicki är bäst! =D
Jag; Hahahaha xD Eller varför inte, Juan - tengo la camisa negra! xD
Lovisa; Haha vad är det för nån?
Jag; Det betyder; jag har en svart tröja =D xD
Lovisa; Hahahaha xD

Samtidigt...
Jag; blää, nu ger jag snart upp asså xD den här texten är skitflummig nu xD
Hanna; Min med xD Jag börjar översätta typ sommarsolståndet x´D
Jag; Hahahaha! Dax att sluta snart va? xD Eller finns det en översättning på det? XD
Hanna; Japps! Summer solstice x´´´´D
Jag; Hahahahahaha nämen herrehatt! xD Nu slutar vi snart va? Jag dansar liksom till tommy körbergs "oh helga natt" medans jag försöker vara superseriös xD 
Hanna; HAHAHAHAHAHAHAHAHAH what the hell? x´´´´´´D
Jag; Vaddå, den är awesome! Man shakar tuuuuuuuuuuungt till den här! XD Lyssna! =D xD
Hanna; Jag är lite rädd för Tommy Körbergs röst.. xD

Hahaha kära vänner, inte gör jag vad jag borde, men det lilla jag gör, blir MYCKET roligare när ni är med =D <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha vi är så bäst!



Sv: Tack så jättemycket :D <3<3

2010-10-18 @ 10:44:37
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0