Onsdag

Idag har jag haft först en grupp-redovisning om social uteslutning med min kära sociologi-grupp, det gick bra hoppas jag. ^^ (förutom att vi får de fina betygskriterierna 2 min innan vi ska redovisa... Eh bra där, hur ska vi nu bedömmas om vi inte kunnat läsa målen...?)
Sen hade jag historia där jag kort kan sammanfatta att Anto glömt att vi paxat rymdkapplöpningen, vilket ledde till att vi fick FN av allt (enligt mig lite tråkigt) så Lovisa skällde ut mig för jag gnällde och sen gnällde jag fint på Anto med tills han fattade vinken. Det slutade med att vi får bestämma ämne först nädtföljande två gånger, samt att jag har lite godis att hämta, moahaha (a) Då blev jag glad =D
Efter lunch hade vi psykologi, inga roliga anmärkningar, sen engelska där vi lekte den där stopp-leken där man ska komma på pojk/flicknamn,färg, land, djur, maträtt osv på en bokstav i alfabetet xD  Det gick sjukt bra för mig, Lovisa och Nattiz, vi vann ju nästan! ^^
Sen pratade vår projekt5-grupp massa med Stefan och från kl 15-17 har jag och Lovisa räknat matte... Efter nån timma kom Sophia med och hjälpte oss =D Sen åkte jag hem och här sitter jag. Om 20 min ska jag masa mig till träning och sen blir det väl mer matte. Hurra! (not) Ursäkta mina deprimerade inlägg, men just nu är det inte kul. =( Imorrn är det iaf studiedag, dä ä najs =D

Duktiga tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0