Onsdag 13 okt då ^^

Idag har vi haft samhällskunskap lyssnat på några av mina vänners fina redovisningar =D Försökte engagera mig mycket för deras skull, de engagerade sig nämligen när vi hade redovisning x)
Sen hade vi historia när Anto fick klarsikt i att jag typ är klassens feelande länk mellan lärarna och eleverna gällande information i pappersfomat. Detta ledde till att jag tydligen ska ha mycket kontakt med honom eller nåt haha xD
På psykologin blev vi filmade av UR som ska intervjua elever för ett progtam som ska sändas i höst och vår. Ska tipsa er om när den kommer ;D Sen slutade vi eftersom Greta ställt in engelskan =D
Måste också komma ihåg att det var Internationella Suit-up-day idag (vilket jag hade 0 koll på xD) Men Ludde och fler andra i t ex min mattegrupp hade klätt upp sig mycket tjusigt. Uppskattades, haha ^^ :P 
Vi stannade iaf och pluggade lite i skolan, tills det var dags att bege sig nån annanstans, mer kommer i nästa inlägg moahaha ^^

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Du är smexi på den bilden! :D



Ohh.. mycket kontakt med Anto.. najsnajs! ;D

2010-10-15 @ 20:03:22
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0