Lulujka!

Idag är ingen vanlig dag, det är nämligen min kära granne, gamla vän och spanska-stöd i alla väder; Lulujka/Lulus födelsedag! =D
Även om du inte var i skolan så jag kunde få Anto att sjunga för dig ska du iaf få en liten hyllning här på bloggen med lite fina minnen och bilder =D
Vi har känt varann så länge, så det känns ibland som om vi är ett gift gammalt par käre vän ^^ Vi har hela Tappen-tiden med alla puckon, alla icke-puckon, de roliga lärarna som passerade... Jonas som sa "gå" när han menade "spring!" Christina med hennes persilja, Magnus och hans schlager, Eva och alla konstiga stygn vi fattade nada av, Vladimir som trodde vi kunde spanska xD Alla saker vi skrivit till varandra i form av små lappar.
Den fina "angels-filmen" vi gjorde, när du och jag dansar, du går lite halvnykter ser det ut som, Fimpen dansar på en båt i bakgrunden, jag som knuffar ner Ullis i vattnet, Ellinor som filmar... Eller när vi kom till Paris på klassresa, och vi fick Annika i vårt rum, hon som socker-chockade tills vi nästan var tvugna att binda fast henne i sängen.
Tänk alla badminton-matcher vi spelat, alla gånger vi väntat på Annika i matsalen, alla gånger du låtit mig skriva av dina anteckningar då jag inte kunde läsa tavlan, alla fina teckningar vi ritat till varandra, alla gånger vi sjungit singstar hos dig tills våra grannar bokstavligt talat bankat i väggen.
Tänk hela gymnasie-tiden med Eva som ville tro att jag hade lite problem med verb och att du hade prestationsångest, svenska-lektionerna med flummis som du mental hjälper mig med, eller historian när vi t ex gjorde vikinga-redovisning med Gabriella.
Du är bra på att skriva sms, något av det roligaste du skrivit till mig är t ex; Garh, hjälp mormor hitta glasögonen innan hon störtar ner i diket!
Vi har så många knäppa och roliga minnen tillsammans att allt inte får plats, men något ska man ha med!
GRATTIS på födelsedagen kvinna, hoppas den blev bra!
Många kramar till tjejen från vänster, från tjejen till höger ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Tackar så very mycket min älskade lilla Emelie!!<3 Ja jag tycker du och jag får fira min födelsedag med ett good old fashion game of singstar!!!

Du fick mig att le genom hela texten så stort fet kram och puss på dig sötnos!!! <3

2010-10-04 @ 17:41:29
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0