Lördag

Idag då, vad har hänt då? Hm inte jättemycket är svaret...
Gick upp jättesent för jag är superdupertrött. Skönt att få sova =D Sen övningskörde jag lite med pappa runt hela Ekerö, det gick faktiskt jättebra tycker jag =D Efter det tränade jag, sen läste jag lite engelska resten av eftermiddagen ^^
På kvällen åt jag alldelses för mycket goda saker och tittade på "svensson svensson" =D För dem som inte sett den, rekommendras den starkt! Jättebra film och det läskiga är att den passar perfekt in på min familj typ xD (iaf vissa grejer x) ) Sen behövde syster yster skjuts från Brommaplan så jag körde dit och hämtade henne. Respekt! Moahaha (åkte inte ens fast i fartkamerorna, DET är iaf respekt xD)
Skönt med en hemmakväll för mig själv, kände att jag kanske behövde det ^^

Fredagsmyyyys ;) Haha persikor (andra gången med vaniljglass =D), kexchoklad och svartvinbär/blåbär juice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0