Klädbytardag hos Nattiz

När vi bakat klart hos Hanna begav vi oss iaf till Nattiz för att byta/köpa lite kläder ^^ Vi kom fram lite, hm, försenade men hittade ändå massa trevligt folk bla Sophia, Malin, Domi och så Nattiz såklart =D
Där gick vi runt och tittade och hittade saker, och det blev p-r-o-b-l-e-m... xD

Jag och Hanna står och rotar i en hög med t-shirts;
Jag; Hahaha kolla den här! Den ska jag ha! xD *håller upp en lila t-shirt med rolig text på*
Hanna; Hahaha ååååh kan inte jag få den snäääääälla, den passar bättre in på mig. =D
Jag; Haha men hallå, jag såg den först? xD
Hanna; Men snäääääääälllaaaaa...?
*Jag rotar vidare*
Jag; Hahaha okej nu har jag hittat en annan, du kan få den första! xD *visar Hanna den svarta t-shirten som har ett ännu bättre budskap*
Hanna; ÅÅÅÅH, jag har letat hur länge som HELST efter en sån!!!
Jag; Nejnejnej, stopp nu...
Hanna; Snääääääääääääääälla kan inte jag få den?! Du får den första! Snälla, snälla, snälla, snälla...
Det slutade iaf med att jag fick den första som ser ut såhär;

På den står det; "Will buy drinks for sex" ;)
Sen så fick jag den här av Hanna eftersom hon fick som hon ville min lilla älskling ^^

"You make me happy" Haha gullunge ^^
På den svarta tröjan vi slogs om är det iaf en lite gubbe som skriker; stop following me! Till lite andra gubbar som står bakom honom xD Vi beslutade ändå att dela på den, fast tröjan bor hos Hanna ^^

Sen käkade vi kladdkaka också, varav Lovisa, Hanna och jag skulle delat, men i slutändan åt jag typ upp allt själv, moahaha =D



Hanna =D <3

Lilla Filippa vet redan hur man handskas med män, man kör helt enkelt över dem! ;D
Tack alla för en superbra dag och speciellt tack till Nattiz som lät oss komma! =D <3


Kommentarer
Postat av: nattiz

Det var jättekul att ni kom! haha så klockrent med Filippa "man kör helt enkelt över dom" haha!

2010-10-05 @ 23:56:17
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0