Katolska kyrkan

Var i Katolska Kyrkan idag med Lovisa, Malin, Nattiz och Domi ^^ Höll aldrig på att hitta dit, men det löste sig med lite sunt förnuft och googleMaps på telefonen haha! Vad gjorde man innan mobilen och internet länkad undrar jag bara...? ;D
Väl där fick iaf vänta jäääättelänge innan vi hittade någon vi kunde intervjua. Först en syster "tjej" (venne vad hon hette) som inte pratade bra svenska, sen en syster Anna och tillslut pastor Dominik från Tyskland xD Tyckte det var vansinngigt kul eftersom vår Dominik (också lite tysk :P) också var med haha! xD Han kunde iaf svara på några av våra frågor och sen gick han ^^ Vi gick iaf på högmässa eller en vanlig gudstjänst kanske det var x) Det var iaf lite kul, vi trodde först att grejen man står på knäna på när man ber, var ett fotstöd, he-he-he... Det löste sig iaf, vi sjöng lite hm, kyrkosånger, antecknade massa, och skakade hand med två killar i bänken framför när vi skulle ge varandra nånting ^^ Lovisa blev stolt när hon kände igen "Fader vår" och jag blev stolt när jag kunde sjunga några meningar ur den =D (y) Sen åkte vi hem ^^

Maliiin =D <3

Malin och Lovisa =D (ursäkta sämsta bildkvalitén, men jag vågade inte fota med blixt xD)

Ingången (y)

Här är tydligen de sånger vi sjöng xD En tant kom fram och började prata med oss om dem, hehe vad skulle vi säga då...?

Lovisa som gick ut för att ringa in och kolla om vi kunde hitta nån vi kunde intervjua haha! Som tur var löste det sig ändå (hon kom bara fram till nån skum telefonsvarare x)

Fick ingen bra bild på de här braiga idag x( Så tar en gammal ^^


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HALLELULJAH!!!

2010-10-14 @ 15:54:48
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Gud vad mysigt det såg ut!

Slutsats: alla kyrkor är najs! :D

2010-10-14 @ 16:50:38
URL: http://gabriellak.webblogg.se/
Postat av: nattiz ♥

hahaha, men den där bilden när jag sa "ta nu, jag som är så foto-genik" haha gjorde ju värsta MR Burns minen xD <3



"TITTA DE HAR FOTSTÖD" HAHAH

2010-10-14 @ 20:11:17
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0